Wegens een storing in ons systeem kan het zijn dat er helemaal geen of niet alle betaalmethodes beschikbaar zijn op de betaalpagina. Het kan dan helpen om de betaalpagina te refreshen. We hopen dat het probleem snel verholpen is. Excuses voor het ongemak!

Retourneren en klachten

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Wil je een retour aanmelden? Lees dan eerst onderstaande informatie goed door en neem daarna per mail contact op met onze klantenservice via [email protected]

 

Iedereen heeft het recht een bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Let op! Dit is alleen van toepassing bij producten die niet op maat geknipt zijn. Op maat geknipte artikelen, dit zijn alle stoffen, staaltjes en een aantal maatwerk fournituren, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. 

 

Wanneer is het herroepingsrecht wel van toepassing?

Bij onze fournituren/naaibenodigdheden ontvang je het volledige orderbedrag binnen 14 dagen (na ontvangst van jouw retourzending) retour op de rekening waarmee betaald is, mits je de artikelen in goede staat retourneert. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Het volledige orderbedrag ontvang je overigens alleen retour inclusief eventueel betaalde verzendkosten, indien het een retourzending van een complete bestelling betreft. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat aan Budgetstoffen.nl geretourneerd worden. Doe dit binnen 14 dagen na aanmelding van de retourzending bij onze klantenservice.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent of dat er iets is misgegaan. We horen het altijd graag als er iets misgaat, of niet naar tevredenheid verloopt, dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing. Daarnaast kunnen wij met deze feedback onze dienstverlening verbeteren.

Neem in het geval van klachten dus gerust contact met ons op, dit kan heel makkelijk door te mailen naar [email protected]. Uiteraard nemen we dan zo snel mogelijk contact met je op.

 

Lukt het niet om samen tot een passende oplossing te komen?

Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.