Veelgestelde vragen

Op zoek naar een antwoord?

Bekijk dan eerst eens onze veelgestelde vragen, over bijvoorbeeld het bestellen via onze website, de verzending en levering van je pakket, het aanvragen van staaltjes en nog veel meer handige informatie.

Meestal kan je het antwoord hier al vinden.

Kan je het antwoord op je vraag alsnog niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op!

 

 

Bestellen en betalen

Het lukt niet om mijn bestelling af te ronden, wat nu?

Ik heb een bedrijf gevestigd buiten Nederland, met een BTW nummer. Hoe kan ik de BTW verleggen?

Zijn de prijzen getoond op de website inclusief of exclusief BTW?

Hoe kan ik betalen via jullie site?

Ik wil graag op rekening bestellen, is dit mogelijk?

Ik ben wat vergeten, kan ik nog bijbestellen?

Ontvang ik een bevestiging en factuur van mijn bestelling?

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Kan ik ook telefonisch of per mail bestellen?

Kan ik alleen per meter bestellen?

Werken jullie met kortingscodes?

Verzenden en levering

Wat betaal ik aan verzendkosten en welke verzendpartij gebruiken jullie?

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Ik ben niet thuis op het moment dat de postbezorger langs komt, wat nu?

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij een afhaallocatie?

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Budgetstoffen?

Kan ik mijn pakket volgen?

Mijn pakket is vertraagd, wat nu?

De door mij opgegeven adresgegevens kloppen niet, wat nu?

Klachten en retour

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Ik heb een product ontvangen dat ik niet besteld heb, wat nu?

Er zit een gat/vlek in de stof, wat nu?

De kleur komt niet overeen met de foto, wat nu?

Ik heb een klacht, maar kom er met jullie niet uit. Waar kan ik nu terecht?

Staaltjes aanvragen

Ik wil de stof graag eerst even voelen, kan ik ook een proeflapje bestellen?

Wat zijn de kosten voor het bestellen van een staaltje?

Hoe groot is een staaltje?

Kan ik de staaltjes ook retour sturen?

Ik heb bericht gekregen dat mijn staaltjes verzonden zijn, maar ik heb ze na een aantal werkdagen nog niet binnen. Wat nu?

Aanmaken account

Moet ik eerst een account aanmaken?

Ik kan niet inloggen, wat nu?

Zijn mijn gegevens veilig bij Budgetstoffen.nl?

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Kan ik mijn gegevens inzien of verwijderen?

Wat moet ik doen als ik een mail heb ontvangen die op fraude lijkt?

Overige vragen

Welke stofsoort moet ik kiezen?

Ik wil graag op de hoogte blijven van aanbiedingen en leuke acties, kan dit?

Ik heb iets leuks gemaakt van jullie stoffen, vinden jullie het leuk om hiervan foto’s te ontvangen?

Hebben jullie ook een naaiatelier?

Staan jullie ook op een stoffen-/weekmarkt?

Werken jullie met kortingscodes?

Heb je nog vragen? Wij helpen je graag verder.