Shop de Wooly Look met Print voor maar €3,99 in de SUPER DEAL!

--> LET OP! Dit kan tot en met 27 september <--

 

Verzenden en Levering

faq

 

< terug naar het overzicht

 


 

  1. Wat betaal ik aan verzendkosten?
  2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
  3. Ik ben niet thuis op het moment dat de postbezorger langs komt, wat nu?
  4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  5. Kan ik mijn pakket volgen?
  6. De door mij opgegeven adresgegevens kloppen niet, wat nu?

 

 

1.  Wat betaal ik aan verzendkosten?

Boven de €50 betaal je in Nederland, België en Duitsland helemaal niets! Onder de €50 zijn de verzendkosten standaard €4,95 binnen Nederland en €6,95 voor België en Duitsland.

Op zoek naar de tarieven voor een ander EU land? Klik dan hier.

 

2.  Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

We proberen bestellingen zo snel mogelijk te verzenden.  In principe heb je je bestelling binnen 1-2 werkdagen in huis. 

 

Let op! Indien er betaald is via overboeking, kan er een aantal werkdagen over de verwerking van de betaling heen gaan. De bestelling zal pas verwerkt worden, na ontvangst van betaling.

 

3.  Ik ben niet thuis op het moment dat de postbezorger langs komt, wat nu?

Geen probleem, de bezorger zal in 1e instantie proberen het pakket bij één van de buren af te geven. Lukt dit niet? Dan gaat het pakket naar een afhaallocatie. Hierover ontvang je bericht van de bezorger of via de track en trace mail.

 

4.  Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, selecteer dan tijdens het afrekenen ‘afhalen magazijn’ bij de verzendmethode. We zullen een mailtje sturen zodra het pakket klaar ligt. Je bent van harte welkom in ons magazijn in Harderwijk, om het pakket op te halen. Wij zijn op werkdagen geopend tussen 9.00-17.00 uur.

 

5.  Kan ik mijn pakket volgen?

Alle pakketten worden met een track en trace verzonden, de mail met de link hiervan ontvang je op de dag dat het pakket ons magazijn verlaat. Staaltjes worden zonder track en trace verzonden, wel krijg je een mail zodra de staaltjes door ons zijn klaargemaakt voor verzending per brievenpost.

 

6.  De door mij opgegeven adresgegevens kloppen niet, wat nu?

Dat is vervelend. Geef dit in elk geval zo snel mogelijk aan ons door. Dit kan heel makkelijk door te reageren op de bestelbevestiging of een berichtje te sturen via onze chat. Indien mogelijk passen we het adres voor je aan. Mocht het pakket al verzonden zijn, dan is de kans helaas heel klein dat dit nog aangepast kan worden en zal het pakket naar ons magazijn retour komen.

Wij vertrouwen op de informatie die je ons verstrekt. Iedereen dient zichzelf daarom ervan te verzekeren dat het volledige adres klopt. Het retour komen van een bestelling geeft geen recht op gratis nieuwe levering, levering op een ander adres of om de bestelling te annuleren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het eventueel onjuist opgeven van adresgegevens. Wij adviseren daarom ook de bevestiging van de bestelling altijd goed te controleren.

LET OP: in België en Duitsland is het van groot belang dat de naam/bedrijfsgegevens overeenkomen met de gegevens op de deur. Anders kan het voorkomen dat de bezorger het pakket retour naar ons zal sturen.